Monday, 26 March 2012

~Janganlah Sedih~

aaaaaaa~ ape nk jdi nie...skrg nie sume dh jdi huru hara...prsahabatan dh kacau bilau...ape nie!?prlu ke dlm prsahabatan ade prgduhan besar yg brlarutan??prasaan aku skrg nie dh brcmpur baur...sdey + marah + geram + tension...aku tak tau ape yg ptut aku buat skrg nie...dgn Hazirahnye...Ausnye... haish~ spe yg boleh tolong aku skrg nie??Hazirah skrg nie tgh gaduh ngan seseorg...tp kalau org tu bukan kwn rapat aku,aku tak kisah...nak gaduh pun gaduhlah...tp dua2 nie kwn aku...Hazirah dahlah bestfriend aku...cube korang bayangkan mcm mne nk slesaikan mslah kalau yg brgduh tu bestfriend korg dgn kwn yg pling rapat dgn korang???susah~!aku tak tau aku nk mnyebelahi spe dlu...tp skrg aku tau spe yg benar dan spe yg salah...so,aku mstilah nk tegakkan yg benar tp aku tak smpai hati la plak kt sorg lgi tu...ish! TENSION btullah hidup nie~!!skrg pasal Aus lak...aku simpati sgt ngan die...smpai hati pompuan tu buat die mcm tu...pdhl Aus dh baik giler ngan die...Aus sndri brsumpah demi Allah yg die tak prnh curang dgn pompuan tu...tp npe pompuan tu buat Aus mcm Aus tu tak ade perasaan??aku sedih tgk Aus yg skrg nie...aku rindu kt Aus yg dlu...yg stiap hari riang dan ceria~!skrg nie susah gile nk tgk Aus senyum tmbh2 lgi gelak...skrg nie pun prangai die dh agk dingin dgn aku...SEDEYNYERR~ npe prlu jdi cmnie!?nape!?spe yg boleh bgi aku jwpn kpda semua mslh aku nie!?smlm je pun aku hmpir menangis sbb bnda nie je...tak prcya??tnyalah kt Mimi...npe prsahabatan kami jdi mcm nie!!??


~Love You All~

No comments:

Post a Comment

Komen..Jangan Tak Komen~