Monday, 26 March 2012

~Simen Gigi~

Mama!! Tolong!!~ tu laa yg hati aku mnjerit-jerit wktu aku baring ats kerusi wktu gigi aku kena simen tdi...aduh~ sakit giler!! mcm nk mnangis je tp nsib baik aku nie jnis yg tak suka kalah kt ssuatu dan tunjukkn klemahan dri,jdi aku tahan je la...tp takpe lah sbb gigi depan aku dah elok...yg sdeynye aku tak dpt main clarinet hrini sbb nurse tu ckp "Jgn gigit bnda keras dlm tempoh 24 jam nie,ye."...sdeynyerr...aku nk main!! tmbh2 lgi hrini hri last Abg Mus ade kt sni...NAK MAIN!! NAK MAIN!! NAK MAIN!! nnti msti rmai org tnya npe aku tak main kn...ape susah jwb je la nurse tak bagi...btul kan??hak3...ape aku mrepek nie??td bkn main lg sdey sbb kwn2...skrg nie giler la plak...tp seyes aku sdey giler...aku buat gile mcm nie pun sbb nk hilangkan rsa sdey ngan tension sbb bnda tu...okeylah...bye!


~Love You All~

No comments:

Post a Comment

Komen..Jangan Tak Komen~