Monday, 24 September 2012

~Kehilangan BFF~

Aku sedih!!!! sbb aku akan khilangan seseorang yg mrupakan BFF aku kat SERATAS... Sape??? sape lagi kalau bkn NURHAZIRAH MOHD NASIR... die trpaksa pindah sbb die sakit teruk.. ye la kalau die duduk asrma nnti spe yg nk jga makan minum die, nk jga ubat2 die.. kat rumah, mak die ade.. sbb tu la die kena pindah.. aku sedih gilerr!!! dh 1 tahun 3 bulan die jd BFF aku yg 4ever and ever.. smua rhsia aku ade kat die dan sume rhsia die ade kt aku.. hari prtma smpai hari ketiga aku tau yg die nk pindah, aku nangis smpai kering air mata.. mama kata sabar je lah, kalau dh sakit cmtu mmg la kena pindah, kalau tak spe yg nk jga makan minum die, nnti duk asrma pun buat die penat je.. harini, hari Selasa, ade doktor pakar datng tgk Hazirah.. kalau keadaan die masih dlm posisi teruk, doktor akn hntr die pegi Hospital Taiping lak.. aku doa sgt2 supaya die dh tak teruk.. aku dh tak sggup nk tgk die duduk hospital.. hrini genap sminggu die kt Hospital Kuala Kangsar.. dh brpuluh - puluh botol air yg dh msuk dlm badan die.. die pun dh makin chubby.. tp kalau die dipindhkan ke Hospital Taiping, hari Sabtu nie aku nk gi jenguk die.. sian die duduk sorng2 lak nnti.. aku harap bile die dh pindh nnti die takkan lupekan aku dan aku pun takkan lupekan die sbb kami dh brjnji akn tetap jd BFF smpai mati.. InsyaAllah kt luar nnti kami boleh jumpa kt Kuale..aku sentiasa doakan kau, Hazirah supaya kau cepat sembuh..



~Love You All~